Vrácení | Výměna | Reklamace
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Nevyhovující zboží je možné vrátit či vyměnit do 14 dnů (od převzetí zásilky) bez udání důvodu.
Zboží musí být vráceno kompletní, s originální visačkou, v původním stavu, nesmí jevit známky opotřebení a používání.
Obuv musí být v originálním nepolepeném, neponičeném obalu (krabice). Krabici od bot nepoužívejte jako přepravní. Spolu se zbožím zašlete vyplněný formulář pro vrácení zboží.
Zásilku prosím zašlete bez dobírky jako doporučený balík, zboží na dobírku nebude přijato!
Zboží je možné též vyměnit či vrátit u nás na kamenném obchodě ve Slaném, Třebízského 975.
Formulář pro výměnu,vrácení zboží Stormfashion
Zásilku zašlete na adresu naší provozovny: STORMfashion, Třebízského 975, 274 01 Slaný (zde můžete vrátit také osobně)
Nejvýhodnější vrácení je přes Zásilkovnu. Platí i pro Slovensko.
- zboží, které chcete vrátit zpět zabalte
- vyberte si nejbližší pobočku Zásilkovny na https://www.zasilkovna.cz/pobocky
- na přepážce řekněte kód 93631368
- po předání získáte potvrzení o přijetí
- v Zásilkovně nic neplatíte, cena služby (Kč 59,-/ 2,5 Eura) vám bude odečtena z vrácené částky
- pokud dochází k výměně zboží, poplatek se hradí na účet nebo dobírkou při vyzvednutí výměny.
Doba zpětného dodání Zásilkovnou k nám je zpravidla cca 7 dni.
Nebo vrátit jakýmkoli způsobem bez dobírky na adresu naší společnosti Stormfashion, Třebízského 975, 274 01 Slaný. Zákazník hradí na své náklady.
Po přijetí nevyhovujícího zboží vracíme peníze obratem, maximálně však do 5-ti pracovních dnů.
Nezapomeňte uvést číslo svého bankovní účtu | slovenský zákazník IBAN pro urychlené zaslání vrácené částky!!
VÝMĚNA ZBOŽÍ
Pro zajištění výměny nás prosím neprodleně kontaktujte emailem info@stormfashion.cz či telefonicky mob.606 097 428. Zarezervujeme vám zboží na výměnu. Nebo si zabezpečte svou velikost novou objednávkou, kde do poznámky uvedete "VÝMĚNA".
První výměna je zdarma, je zasílána přes Zásilkovna.cz na vámi určené výdejní místo. Každá následující výměna u stejné objednávky je již zpoplatněna.
Výměna zdarma se nevztahuje na slovenské zákazníky. Na Slovensko zasíláme výměny s poplatkem 4 eura. Náklady spojené s dopravou zásilky k nám si hradí zákazník sám.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Po zjištění závady, vadného zboží nás prosím neprodleně informujte buď telefonicky nebo emailem. Vadné zboží zašlete na adresu provozovny Stormfashion, Třebízského 975, 274 01 Slaný. Na této adrese lze zboží reklamovat i osobně. O přijetí zboží vás budeme obratem informovat.
S reklamovaným zbožím prosím zašlete reklamační list viz. výše FORMULÁŘ KE STAŽENÍ, který bude obsahovat důvod reklamace včetně bankovního spojení. Reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejrychleji.
1. Odpovědnost za vady zboží (záruka, rozpor s kupní smlouvou)
Není-li kupující spotřebitel, je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat. Spotřebitel by ve vlastním zájmu měl tyto kroky učinit také, vyhne se tak pozdějším problémům plynoucích z odpovědnosti za vady, které vznikly v důsledku přepravy (mechanické poškození), kdy se bude při případné reklamaci vycházet ze skutečnosti, že bez výhrad přijal doručené zboží.
1.1. Záruční práva
Spotřebitel při uplatnění záruky má:
• jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
• jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
• jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
• jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání s tímto výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce či výrobce.
2. Rozpor s kupní smlouvou
• bezplatným uvedením spotřebního zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy
• přiměřeným snížením kupní ceny
• náhradním dodáním zboží
• odstoupením od smlouvy
3. Dodatky
Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, může kupující uplatnit právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy. Pokud budete mít dotaz ohledně vaší reklamace, obraťte se na náš email: obchod@stormfashion.cz